Risinājumi

Risinājumu grafiskais attēls

Dokumentu vadība

Ar dokumentu vadības risinājumu ir iespējams mainīt veidu, kā notiek dokumentu saskaņošana, apstiprināšana un uzraudzīšana, padarot to efektīvāku un mazāk laikietilpīgu.

Digitālais vadības rīks ļauj atbrīvoties no papīru dokumentu uzglabāšanas, izvairīties no to pazaudēšanas un laikietilpīgās piegādes partneriem pa pastu vai izmantojot kurjerus.
Šis rīks ir ne tikai videi draudzīgs, bet arī biznesam, paātrinot procesus un padarot biznesu efektīgāku.
Dokumentu pārvaldības sistēmai iespējams piekļūt arī izmantojot mobilās ierīces, līdz ar to, uzdevumus un procesus, kas saistīti ar dokumentiem var viegli pārvaldīt atrodoties ceļā, neesot birojā uz vietas, vai pat atrodoties citā valstī.
Risinājumu grafiskais attēls

Pieteikumu uzskaites sistēmas (Redmine)

Pielāgojam un ieviešam klienta vajadzībām piemērotu atvērtā koda risinājumu Redmine.org, integrējot to ar uzņēmumā esošajām biznesa sistēmām, kā arī, nodrošinām sistēmas izmaiņas un atbalstu.

Kases un norēķinu sistēmas

Esam izstrādājuši un uzturam individuāli pielāgotu kases sistēmu un mobilo kases aparātu programmatūru, kas ir sertificēta atbilstoši ministru kabineta noteikumiem.

Risinājumu grafiskais attēls

Autentifikācijas risinājumi (SSON)

Vienreizēja pierakstīšanās (SSO) ir autentifikācijas shēma, kas ļauj lietotājam pieteikties ar vienu ID un paroli jebkurā no vairākām saistītajām tomēr neatkarīgām programmatūras sistēmām.

Vienreizējās pierakstīšanās izmantošanas priekšrocības ir šādas:
Mazina piekļuves risku trešo pušu vietnēm (lietotāju paroles netiek glabātas vai pārvaldītas ārēji)
Samazina paroļu nogurumu no dažādām lietotājvārdu un paroļu kombinācijām
Samazina laiku, kas pavadīts atkārtoti ievadot paroles vienai un tai pašai identitātei
Samazina IT izmaksas, jo ir mazāks IT palīdzības dienesta zvanu skaits par parolēm

Resursu uzskaite un pārvaldība

Visus apkopes līgumus, normas, standartus turpmāk var pārvaldīt  viena sistēma, taupot laiku un ceļot uzņēmuma efektivitāti, neatkarīgi no nozares.

Ar aktīvu pārvaldības programmatūru ir iespēja gūt izpratni par tēriņiem attiecībā uz sava uzņēmuma konkrētām aprīkojuma vienībām, redzēt, vai kāda iekārta atrodas dīkstāvē vai ir neproduktīva, kā arī, saņemt atgādinājumu par savlaicīgu rezerves daļu pasūtīšanu un remontu.
Risinājumu grafiskais attēls

E-pieraksta risinājumi

E-pieraksta risinājums nodrošina iespēju privātpersonām attālināti pieteikties organizāciju sniegtajiem pakalpojumiem.

Organizācijas darbiniekiem risinājums nodrošina iespējas pārvaldīt personu saņemtos pieteikumus un veikt pakalpojumu konfigurēšanu.

Risinājums iekļauj integrāciju ar vairākiem trešo pušu risinājumiem, kas ļauj nodrošināt:

Pakalpojumu un speciālistu darba laiku pieejamības pārbaudi un rezervāciju
Pakalpojumu cenu iegūšanu
Privātpersonu autorizāciju ar Vienotās pieteikšanās moduli
Apmaksas veikšanu par izvēlēto pakalpojumu

Laboratorijas informācijas sistēma

Laboratorijas informācijas sistēma paredzēta visa veida veikto laboratorisko pārbaužu un analīžu reģistrācijai un to rezultātu apstrādei, kā arī šo pārbaužu un analīžu procesa darba plūsmas vadības nodrošināšanai.